Marriage Story | Teaser Trailer (What I Love About Charlie) | Netflix


♪ I’ve been ♪ – [Nicole] What I love about Charlie. ♪ Loving you ♪ – [Nicole] He loves being a dad. It’s almost annoying how much he likes it. ♪ A little too long ♪ – [Nicole] He cries easily in movies. – I cried four times.
– Me too. – [Nicole] He’s very competitive. – What’s this? Who owns Baltic Avenue? – [Nicole] He’s very
clear about what he wants. He’s a great dresser. He never looks embarrassing
which is hard for a man. He takes all of my moods steadily and he doesn’t make me
feel bad about them. He rarely gets defeated which
I feel like I always do. ♪ I can’t stop now ♪ ♪ The fear goes on ♪ – I thought we should talk. – Okay. I don’t know how to start. ♪ With you my life ♪ ♪ My life has been so wonderful ♪

Michael Martin

100 Responses

  1. This will already be a masterpiece I can tell! Could be a major Oscar contender! Scar Jo is having a great year as she’s in two potential nominees of Marriage Story and JoJo Rabbit!

  2. That’s why you should never get married, not mention the loss of wealth and assets and a high probability of suicide. Such an old, out dated construct that serves zero purpose in your life except to bring you to ruin.

  3. 0:51 – 1:03 So much is said with so little dialogue. I love this little bit and it devastates me at the same time.

  4. i don't know but IF Laura Dern and Alan Alda have their own teaser too, damn it will be real real cool. probably best cast of the year.

  5. i had the thought that Adam Driver and ScarJo have similar contour of face, they should play in a same movie as sibling…

  6. No one talks about the msg of the story, every one just cares about how a certain actor is so hot or not and totally undermine the story.

  7. Adam Driver????, you know it’s going to be a great film… he’s a smart actor… he chooses his role very well. everything he’s been doing is golden to me… specially his role in Paterson.

  8. Me watches the first 45 seconds of the trailer

    also me: Finally another nice looking film about marriage which doesn't wanna tell me how horrible marriage is!

    Me five seconds later: Well shit…

  9. Best Motion picture of the year
    Netflix

    Best achievement in directing :
    Noah Baumbach

    Best performance by an Actor in a leading role

    – Adam “kylo ren” driver

    Best performance by an Actress in a leading role

    – Scarjo

    Best performance by an Actress in a supporting role

    – Laura Dern

    Best original screenplay:

    Not quite sure

    – Noah Baumbach

    Best Film Editing

    Jennifer 😒

    Best achievement in Sound mixing:

    Christopher scarabosio , lisa pinero , christof gebert

    Best original score:

    Randy Newman

  10. I watched the first trailer, then watched "the invisible Man", just to see that Adam Driver is coincidentally dressed as him in this one

  11. "He's a great dad, great partner and everything but you know, he aligned himself with the dark side of the Force so we gotta split."

  12. Recensione: Marriage Story (2019)
    Approfittando del fatto che sono in vacanza per due settimane, ho deciso di portarvi in questo lasso di tempo 3 recensioni di 3 opere che ho visto da poco in anteprima a Venezia. La prima pellicola della quale voglio parlarvi era una delle più attese, sia per il nome del regista e dei suoi attori, sia per il trailer che mi aveva lasciato folgorato. Son bastati cinque minuti al film per fare capire al pubblico di che pasta fosse fatto, e durante la visione continuavo a chiedermi: ma riuscirà ad essere così bello fino alla fine? La risposta è assolutamente si, e i tantissimi applausi ricevuti in sala, sono più che meritati. La storia, come suggerisce il titolo, parla di un divorzio tra due persone che si sono volute molto bene (come fa ben capire l'incipit), ma che adesso non riescono neanche ad intrattenere una conversazione. Ciò che colpisce maggiormente riguardo quest'opera è la naturalezza e la realisticità con la quale mette in scena una relazione che ha bruscamente subito un'interruzione e che non è stata capace di rialzarsi, proprio come succede nella vita di tutti i giorni. L'apprezzatissimo Noah Baumbach dirige il film in maniera impeccabile, con uno stile molto particolare e con un uso ottimo del 70 mm in determinate inquadrature. Ma, se dietro la macchina da presa se la cava egregiamente, è nel ruolo di sceneggiatore che riesce a sprigionare il suo immenso talento, con uno script ai limiti della perfezione, capace di bilanciare stupendamente il dramma e la parte comica. Non sarebbe stato lo stesso però, senza le performances gigantesche dei suoi due protagonisti. Adam Driver (all'ormai quarta collaborazione con il regista americano), dimostra di essere uno degli attori più importanti e talentuosi, e sorprende sempre di più la sua versatilità nell'interpretare ruoli così diversi uno dall'altro. Qua interpreta un padre egocentrico e incapace di ascoltare gli altri, ma pronto a tutto pur di non perdere suo figlio, perfino tagliarsi per sbaglio con un coltello (quella scena è geniale). Ad affiancarlo c'è una maestosa Scarlett Johansson, qui forse nella sua migliore interpretazione della carriera, che abbandona i panni e veste i panni di una madre in cerca della propria libertà ed identità, e potrebbe essere l'anno buono nel quale vincerà l'Oscar come miglior attrice protagonista. In conclusione Marriage Story è una pellicola meravigliosa, autentica, piena di emozioni, nella quale ci si commuove e si ride allo stesso tempo (merito anche del personaggio azzeccatissimo sopra le righe di Laura Dern). Trascinato da delle interpretazioni indimenticabili, il film è (ad oggi) il più bello del 2019, e sarà sicuramente uno dei protagonisti principali ai prossimi Oscar.
    Score: 94%

  13. I love how both trailers have the song 'ive been loving you' but when told from Charlie's point of view it is a male singing (otis redding) and from Nicole's point of view it is a woman singing. Genius

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment